همسر مهربان, [۰۷.۱۰.۲۲ ۱۲:۵۵]
مدارس، خونه دوم …
✍️ پرستو مروجی
دو رویداد مهم تاریخی ، در جهان اسلام محلِ اندیشه و عبرت است.
هر دو پروژه ای سنگین که برای اجرایی شدن زمان طولانی و با برنامه مستمر صورت گرفت.
🔹یک : پروژه آندلس که بنده آنرا اینطور تعریف می کنم ؛
اسلام یعنی آغاز “تمدن سازی ”
و هر جا تمدن اسلامی در حال شکل گیری بود و هست غرب برنامه مدون و ابزاری از پیش تعیین شده داشت و دارد که مهترین آن ” تهاجم فرهنگی ” و رخنه در تار و پود جامعه مسلمانان بود و هست .
شهید مطهری عامل سقوط آندلس را ( فساد ، تباهی فکری ، شهوت ، …) میدانستند پس میشود گفت: یک رشته عوامل فسادِ درونی و از هم گسیختگی فرهنگی زمینه های سقوط یک تمدن را ایجاد می کند. که دو حالت بیشتر ندارد یا با زور و جنگ مثل آندلس و نیجریه یا جنگ نرم و بی سر و صدا مثل امارات متحده عربی که بدون جنگ و خونریزی آندلسیزه شد.
ایران هم بعد از انقلاب اسلامی در دستور کار غرب قرار گرفت.
🔹 دو : اسلام ترکیه ای که نیاز به توضیح آنچنانی ندارد . برنامه ای که غرب برای ایران و ترکیه چیده بود عادی سازی در همه ابعاد جامعه، که مصداق امروزی آن ؛ دلت پاک باشه خدا به نماز ما احتیاج نداره ….
برنامه اسلام ایرانی و ترکیه ای که رضا خان ناتوان در اجرایش شد اما آتاتورک موفق عمل کرد.
اینها مقدماتی بود برای اصل مقاله تا بگویم : دانش آموزان بخصوص در دهه اخیر در دستور کار آندلسیزه کردن ایران قرار گرفته اند.
با اجرای سند بیست سی ۲۰۳۰ شاهد تخریب ریزساخت های فرهنگی در قشر نوجوانان بودیم…
ورود آهنگ های ساسی مانکن و خوندن گروهی ( آقامون جنتلمنه…)
و برخورد شدید رسانه های غربی با سلام فرمانده
نوجوانانی که بخاطر شرایط سنی شون شناختی از خودشون و جامعه ندارند را وارد بازی کثیف سیاست کرده اند و با پمپاژ هیجان و احساسات کاذب زندگی آنها را به خودکشی فحشا ناهنجاری میکشانند.
این بچه ها محصول والدینی هستند که ده سال قبل تحت عملیات روانی رسانه ای دچارِ وازدگی مذهبی شده اند و نظارت غیر مستقیم و کنار بچه هاشون بودن و گرم کردن کانون خانواده را جایگزین قلیان کشیدن و سگ بازی و عضو گروه های تلگرامی… کردند
و در نهایت وزیر آموزش و پرورش میبایست دست بجمباند و با تصویب قوانین ایجابی و سلبی برای مدارس ، قطع ید کند تا دشمنان کمتر با روح و روان و زندگی این دلبندانِ پاک سرشت سرزمین مان بازی کنند.