داداشیای اسحاق جهانگیری

مهدی جهانگیری داداشِ اسحاق جهانگیری به گفته سردار ابوحمزه به سه دلیل عمده بازداشت شده بود
۱) اخلال در مسائل مالی کشور
۲) کسب درآمد نامشروع
۳) خروج ارز از کشور
آقا مهدی در دولت احمدی نژاد به مشایی و بقایی پیشنهاد میده که یک شرکت جهانگردی تاسیس شده و چه بهتر که یک بانک هم برای حمایت های مالی و زیرساختی اون تاسیس بشه،و اون بزرگوارانِ سینه چاک ملت و نظام بانک سرمایه رو بصورت جهادی !!! تاسیس میکنند .جالبه بدونید دوم آذر ماه سال هشتاد و نه شمسی ظرف فقط ۱۵۰ دقیقه هشتااااد میلیارد سهام بانک گردشگری به فروش میرسه!! لازم به ذکر است که آقا مهدی معاون سرمایه گذاری بانک گردشگری بوده است.
🔹اسم اون شرکت هم « هلدینگ سمگا» است سهامدار اصلیش بانک سرمایه است.
و اما اقا مهدی معاون سرمایه گذاری بانک گردشگری بود… حالا سال هشتاد و هفت جنجال رسانه ای بپا کرد و استعفا داد.
بعدشم در اردیبهشت هشتاد و هشت دو بزرگوار اصلی یعنی مشایی و بقایی گفتند اینجور که نمیشه ! چکار کنیم؟ خلاصه مشغول پذیره نویسی « سمگا» شدند. بعدم آقا مهدی باز رییس هیئت مدیره شد.فقط به این چرخش ها دقت کنید..
🔸داستان برای مردم بسیار پیچیده است اما نه برای طراحان اصلی ،دقت کنید که این کثافت کاری های مالی از دولت احمدی نژاد اغاز شد و خدا داند که چه میزان ارز از کشور خارج کردند!!
🔸با یک حساب سرانگشتی ضربه ای که اقا مهدی جهانگیری به اقتصاد ایران وارد کرد بسیار عمیق تر و پیچیده تر از سلطان_سکه و سلطان قیر بود.‌‌‌.
▪کسب درامد نامشروع یعنی خوردن حق طبقه ی متوسط جامعه
▪اخلال در مسایل مالی کشور یعنی وقتی منابع مالی کم میشه از صندوق های ذخیره اختلاس میشه مثل صندوق فرهنگیان..
▪خروج ارز از،کشور یعنی نابودی و کم ارزش شدن پول وطنی + علیل شدن صادرات..و به هدر رفتن سرمایه بخش خصوصی..
🔹 و اما ابراهیم جهانگیری
داداشی بزرگتره اقا مهدی هستند حالا بماند که در دوره اول ریاست جمهوری اقای روحانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بود.. داداش مهدی با یه حکم جانانه خان داداششو به سمت « معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی گروه مالی گردشگری» منصوب میکنه..ایشون که زمانی رئیس کل بودند جالبه بدونید سال نود و چهار در انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت میشود!!
🔸نظام آموزشی ما حقیقتا دستِ چه کسانی بوده است! کسانی که در پیری عاشق جان باخته میشون و مثل آب خوردن معشوقه اش رو راهی دیار باقی میکنه یا کسی که رد صلاحیت میشه…
📌 یک نکته مهم خدمت تون عرض کنم که:( امتیازاتی که دولت احمدی نژاد به قائم مقامی میراث فرهنگی حمید بقایی به شرکت سمگا داد..در تاریخ ایران در بخش خصوصی بی نظیر بود و تا امروز هم تکرار نشده است.)

پرستو مروجی

image_pdfدانلود pdf
9+

پاسخ دهید


5 × = 40